La nostra volta al món per Barcelona

El divendres 3 de maig els alumnes de Cicle Mitjà vam fer la nostra particular VOLTA AL MÓN EN UN DIA.
Vam sortir ben d'hora ben d'hora, però tot i així vam trobar els nostres impediments com en Phileas Fogg trobava el seu inspector Fix. En el nostre cas va ser un embús a l'entrada de Barcelona per culpa d'un accident, que ens va tenir aturats molta estona i ens va fer arribar mitja hora tard.
Aquest retard inicial va fer que haguéssim de córrer tot el matí per aconseguir fer totes les activitats que teníem previstes. Però ho vam aconseguir.
  • Vam fer el passeig en Golondrina pel port de Barcelona veient les grues que descarreguen els mercants, els creuers de luxe i diferents iots amarrats al port esportiu. Aquí vam tenir un altre contratemps ja que a la Natàlia de 4t li van caure les sabates a l'aigua, però per sort les vam poder recuperar.
  • Vam fer la visita comentada del pailebot Santa Eulàlia. Vam baixar a la bodega on ens van explicar la història d'aquest veler i els noms de les seves diferents parts. Aquí l'Ivan i l'Aitor de 4t també s'hi van deixar la gorra, però els grups del seu darrere les van recuperar.
  • Vam visitar l'interior del Museu Marítim on vam poder admirar la immensa galera de 60 metres d'eslora que té més de 400 anys d'història i la interessant exposició  "De viatge mar enllà" amb reproduccions molt interessants de diferents vaixells, instruments de navegació i moltíssima informació.
Després d'aquesta marató d'activitats els autocars ens van portar al Parc de Can Mercader (a Cornellà). Allà vam dinar còmodament instal.lats en un parc preciós i tothom s'anava preguntant quina seria la sorpresa que els mestres havien anunciat. Uns creien que seria pujar en carros de cavalls, altres que comprarien gelats per tothom, però la majoria va començar a sospitar d'unes petites vies que recorrien el parc i van començar a dir que aniríem en tren.
Efectivament vam acabar utilitzant un altre dels mitjans de transport que tant havien utilitzat en Phileas Fogg i els seus amics per fer la volta al món: unes petites reproduccions de trens que el Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà fan córrer per 1500 metres de vies que travessen el parc amb els seus ponts i túnels i la seva estació. Tot en miniatura però tot idèntic a la realitat.
Aquí vam tenir l'últim incident que feia perillar el nostre viatge. El Mario, l'Ibtissam i la Sara de 3r van caure de l'Euromed en marxa. Miraculosament l'accident no va tenir conseqüències i van poder tornar a pujar al tren i acabar la passejada.
Després d'això ja només ens va quedar tornar a pujar als autobusos i fer el viatge de tornada fins a Manresa on ens esperava una multitud que volia comprovar si seríem capaços d'aconseguir el nostre repte.
I, sí que ho vam aconseguir. La nostra volta al món en un dia utilitzant diferents mitjans de transport i superant totes les dificultats va culminar amb èxit. El dia va ser fantàstic i creiem que tothom s'ho va passar molt bé.
Acabem amb un recull de fotos i un vídeo del pailebot Santa Eulàlia.
Ah!! I també hem posat una enquesta al capdemunt del bloc a la dreta perquè pugueu votar que és el que us va agradar més de l'excursió.
Feu comentaris i voteu!!


Comentaris

Roger Ayala ha dit…
Ha estat una excursió xulíssima!

Vaig passar un dia genial!!!

No sé pas què votar, em va agradar molt tot però potser el que més va ser les Golondrinas i la sorpresa dels Trenets.
Ja ho decidiré... Je,je,je!!!
Arnau Torras Sierra ha dit…
L'excursio amb va encantar, els trenets van ser molt guays i el mosseu marítim va ser molt interessant. A les golondrines a baix era un caos, la Pitat és va enfada una mica però aixo ja apasat .En fi mu vaig passar molt.
Riham el khamal de 4b ha dit…
L'excursió va ser xulísima

La veritat és que no sé pas què votar
mmmm... crec que ... la sorpresa del tren es la que m'ha agradat més.

Ah, però els altres també el MUSEU MARÍTIM les GOLONDRINES....

ADEUUUUUUU
Natàlia Pacheco ha dit…
Hola sóc la Natàlia, jo m'ho vaig passar fantàstic a l'excursió encara que em caigues la vamba al mar... El que més em va agradar van ser els trenets i jugar a pirates en el parc (després de dinar)

Adéu!!!!!!! :)
Halima grain ha dit…
M'ha agradat molt la excursió
Vaig disfrutar molt i també vaig aprendre moltes coses que abans no sabia.
El que em va agradar mes ha sigut la sorpresa i també les golondrines

adeeeeeeu!!!
Alba ha dit…
L'excursió ha estat divertidíssima!!!!!!!!!!
Em va agradar molt!!!!!!!!!!!!!
Espero tornar-hi!!!!!!!!!!!
El que més em va agradar van ser les Golondrines. Però també em va agradar el Pailebot Santa Eulàlia, el museu marítim i la sorpresa els trens.
Sara Cristobal ha dit…

M'ha agradat molt l' excursió pero el
que més m'ha agradat ha sigut els mini trens, que com que estàvem a sobre semblavem gegants.
Va fer molt solet que divertit!!!!


Abril lopez pujol ha dit…
M'encantat l'excursió. El que mes m'ha agradat ha sigut la sorpresa: anar amb tren i que fes sol. M'ho vaig passar super bé.



ADEUUUU!!!
Diego ha dit…
A mi tot em va agradar tot molt. Però em sembla que el que més em va agradar va ser el Museu Maritim i els Trenets del parc Can Marcader. Jo volia estar més estona >:(
Aitor Anaya ha dit…
El que em va agradar més va ser la sorpresa dels trens, va ser impresionant. Mai m'ho podria creure.
Les anecdotes de l'Eladi han sigut molt bones. L'excursió ha sigut impressionant.
Pol Sanchez ha dit…
El que em va agradar més va ser la sorpresa, el tren en miniatura.
Sara CRISTOBAL ha dit…
L'excursió va ser molt divrtida i no vaux parar de riure i el dinar va ser vonissim amb guerres pirates
Aitor Anaya ha dit…
La excursio va ser molt divertida i impressionant. Els meus companys de la classe segur que opinant el mateix
Adeuu
Brenda ha dit…
quina mala sort que veu tenir!!!(Natàlia,Aitor,Ivan,Mario,Sara i Ibtissam)!!!!


Bé, en fi m'ho vaig pasar molt bé.


:)



ADEEU!
Carmen Ballesteros. ha dit…
HOLA.

Si que va ser molt, molt, dibertit a mi el que mes em va agrada va ser el tren en miniatura, perque va ser molt guai.

ADEU.
Nicolás Ortiz ha dit…
Em va agradar moltissím la excursió.

El que em va agradar més va ser las golondrines i la sorpresa el tren en miniatura
ELSA ha dit…
MMMMMMM´´´´´´´´´´´´´´EEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNCCCCCCCCCCCCCCCAAAAAAAAAAAANNNNNNNTTTTTTTTTTTAAAA