Colònies a La Carral

17 i 18 de juny de 2013. Colònies a La Carral.
Coneixem els monitors: l'Aina, la Gina, la Carla i el Kiku.
Redescobrim els magnífics entorns de la casa: els futbolins, els camps d'esports de l'esplanada, el parc infantil amb sorral i gronxadors, les cabanes del bosc.
També les habitacions, els lavabos, el menjador...

Taller de melmelada de poma. I després donem de menjar els emús, nyandús, paons, galls i gallines.
Taller de poti-poti de jocs d'arreu del món.
A alguns se'ls inflen els ulls: sembla que alguna planta els ha provocat al.lèrgia. Alguna rascada, algun tallet, alguna tireta i sant tornem-hi.
Gimcana dels bandolers. La Virreina té molt mal humor. Acabem aconseguint uns bitllets boníssims que es poden menjar.
Més hores lliures. L'Eladi amb la guitarra. Partits de futbol i de bàsquet. Alguna baralla. Corredisses pel bosc.
Joc de nit. Busquem plomes de colors amb els lots.
Discoteca. Quina marxa! Quina vergonya! Falta molt per anar a dormir?
Rentem dents. Pijames. Feu un pipi! Fa calor!!! Quina pudor de peus!!! Bona nit!
Ruixats de nit.
Bon dia! Com roncaven alguns!!!
Esmorzar. Jugar. Jugar. Que bé ens ho estem passant. Ja és hora de dinar. Això s'acaba!! Les colònies... i el curs!!
Gràcies a tots per tot i gaudiu dels darrers dies.

Comentaris

Roger Ayala ha dit…

Ha estat genial!
Ens hem divertit molt, m'ho he passat súper bé!
L'única cosa que no m'ha agradat és que ha passat molt ràpid, je,je,je...
Andrea Gonzàlez ha dit…
Ami me a gradat molt aquestaes culonyes .Me gradat la discuteca el ball de la pegadolsa .
Jana Prat ha dit…
Ha mi em va agradar molt tot pero els jocs de nit no em van agradar perque amb vaig chocar contra un arbre.
MARIA PAEZ CLOSA ha dit…
Em van agrear molt les colonies a la carral.
mo vaig passar molt be
HALIMA ha dit…
AUNQUE NO VAG ANAR A LA CARAL VAG SENTIR QUE ELS MEUS CONPAÑS ES DIVERTIEN MOLTISIM
I AMB AIXO LLA TINC SOFICIEN




ADEU!!!!!
leif delicado torrento ha dit…
A mi les fotos m agrden pero es una pena que no he pogut ganar ni a primer ni a tercer
laura Martin ha dit…
A mi em va agradar molt i va ser molt divertiiiiiiiit.