Teatre de 4t


El dilluns 10 de juny, els alumnes de 4t van representar les tres obres de teatre que havien estat assajant durant tot el curs: "Sant Jordi i el drac", " El gat amb botes" i " La Caputxeta Vermella".
Després de dies de nervis, atrezzo que no apareixia, música que no funcionava, artistes que es posaven malalts... finalment les tres obres es van poder representar sense cap incident remarcable (algun oblit, algun patinet desaparegut, algun balancí tombat...) però res que deslluís la magnífica feina dels artistes.

MOLTES FELICITATS  A TOTS , l'esforç va valer la pena!!!!!

Seguidament, us oferim un recull d'imatges de les tres obres:

Comentaris

Mònica Sagués ha dit…
Va ser molt divertit representar-ho davant dels pares,avis,tiets...

Van haver-hi alguns fallos,però tot va sortir genial!!!!!!!!!Felicitats a tots!!!!!!
Carmen Ballesteros. ha dit…
Va ser espectacular ensallar i fer l'obra, pero va sortir molt be.
halima ha dit…
Quan vem fe l'obra de teatre tots vem pasar nervis, totom tenia vergonia.Pero al final o vem consegir.Tots o vem fer genial.

Falicitats a totss!!!

Nicolás Ortiz ha dit…
Quan vem fer l'obra tots estavem molt nerviosos però al final ens ho vam pasar molt bé
Roger Ayala ha dit…

Tots feiem molt riure pentinats i maquillats. Va ser molt divertit!!!

Ens ho hem passat molt bé fent les classes de teatre,m'agradaria que a 5è es pogués fer.

FELICITATS A TOTS de part de la meva família, diuen que ho vam fer molt bé.
Anna zafra ha dit…
M'ho vaig passar molt bé! Va ser super divertit!!!!!
També m'agradaria que a 5è es fes teatre...
serrasoler ha dit…
Jo també m'ho vaig passar molt bé i em vaig fer un tip de riure. I això que ja ha via vist l'obra unes quantes vegades!
Mònica Sagués ha dit…
Ara que torno a veure les fotos em fixo que hi ha molta jente que no se'ls reconeix.
dvsvd ha dit…
tothom ho va fer molt bé, però hi van haver alguns errors...








Brenda.