Els nostres orígens familiars

Estudiant les Comunitats Autònomes d'Espanya vam confeccionar aquests murals que ens van posar de manifest una realitat molt interessant.
Vam marcar amb gomets de color verd l'origen dels pares i amb gomets de color blau el dels avis. Llavors vam anar posant els gomets a les diferents Comunitats Autònomes. Aquells que tenien pares i/o avis que havien nascut en altres països (Marroc, Escòcia, Romania, Canadà o Equador) vam situar-los en un lateral.
I sabeu què vam descobrir?
Doncs que la gran majoria dels nostres pares són nascuts a Catalunya, però molts dels nostres avis són nascuts a Andalusia.
Mireu unes fotos que demostren tot això que us expliquem...








Comentaris

Martí ha dit…
Als meus pares i a mi ens ha agradat molt el mapa dels gomets, perque ha sigut una idea genial i s'han sorpres quan els hi he ensanyat.
Biel Altimira ha dit…
Em sembla molt bona idea aquesta activitat que em fet a l'hora de medi per descobrir on han nascut la majoria de avis i avies,pares i mares.
mireia ventura ha dit…
Em sembla molt ve el travall de medi, perque es vonic sever on neixen els altres,i sever nous llocs i paisos.
Els meus pares els a sorpres aquesta idea i els meus avis tambe perque an vis on i poden aver altres pares i mares,avis i avias.