Castanyada al Parc de l'Agulla

El dijous 31 d'octubre vam anar a celebrar la Castanyada al Parc de l'Agulla.
Vam anar-hi caminant fent un recorregut en el que havíem de fixar-nos en algunes coses (noms de carrers, noms d'arbres, equipaments i edificis públics, dibuixos d'un graffitti, túnels...). Passant pel carrer on posen el mercat de la Sagrada Família, pel camp de futbol de les Cots, pel camí dels Tovots, les pistes de l'autoescola, el parc de bombers i el mirador de Sant Fruitós vam arribar sense cap incident al Parc de l'Agulla.
Després d'esmorzar vam començar la GIMCASTANYADA DELS PANELLOMS I DE PRAT. 12 grups amb alumnes barrejats de 3r i 4t van haver d'anar voltant pel llac buscant les respostes a unes preguntes.
Quan es va acabar la gimcana, vam tenir una estoneta de jocs dirigits: la bomba, el mocador, matar, parelles que s'empaiten i el dau i la xocolata.
En acabat vam dinar, que ja teníem la gana feta.
I després de dinar vam tenir estona lliure. Uns van posar-se a jugar a futbol, altres van anar als gronxadors, alguns van fer una estona de cançons i alguns simplement van descansar.
Finalment, cap a un quart de 4 vam iniciar el retorn per un altre itinerari diferents fins que vam arribar a l'escola amb la sensació que havíem passat un dia molt maco, acompanyats d'un sol fantàstic.
A l'escola ens esperava la casa del terror dels de 4t d'ESO... però això ja és una altra història.
Mireu unes quantes imatges de record d'aquell dia.


Comentaris

mireia ventura ha dit…
Em va agrada molt anar al Parc de L'Agulla perque vem fer una gimcama i tractave de escriura els grafitis,els arbres,en els carrers i amb els pisus o les cases i vem fer jocs dirijits i amb vaig diverti molt va ser molt guai l'escursio del Parc de L'Agulla
Lara Belmonte ha dit…
L'excurcio al parc de l'Agulla va ser molt guai.Primer feiem una gimcana del viatge i a laltra vanda del full del llac.Al final vem fer una estona de jocs dirigits.
M'o vaig passar genial!!!!!!
Gerard miguel ha dit…
Que macu ba ser fantastic ma a'gradat molt sovratot la gimcana
Montse Ballesteros ha dit…
Quan bem fe la gincana el grup de L' Anna Torne es va perdre i teniam que donar moltes voltas per reunirnos i va ser super xulu!!!!!!!!!!!.
Laia Morera ha dit…
Hola, he anat al parc de l'agulla i m'ha agradat molt. Abans de dinar m'ha agradat molt, perquè em jugat a molts jocs, com la bomba... M'ha agradat molt!!!
Ainara Lopez 3B ha dit…
Em va agradar molt anar al Parc de l'Agulla primer vem fer la gimcana,jocs amb els profesors i jocs lliures.
M'ho vaig passar molt be!!!!
Claudia Bernat 3B ha dit…
Vam anar al parc de l'agulla, mo vaig passar molt be, la gimcana va ser mol divertida.
Aitor Martín 3B ha dit…
Em va agradar jugar al Parc de la agulla al arivar esmorzavem i despres fellam la gimcama !!!!!
ERIC GARRIGA 3B ha dit…
Vem anar al parc de l´Agulla. M'ho vaig pasa molt bé. Vaig fer una gimcana. Va ser molt guai i despres vem fer molts jocs. Quan vem acaba dels jocs vem dinar. Despres vaig jugar a futbol i ens bem anar cap al cole.
Eudald ester castan ha dit…
EUDALD ESTER 3B A sigut molt xula la escursio parque em fet una gincama
fins aviat.
Anònim ha dit…
Hola Soc la Maribel man agradad molt las fotus.La fotu que magradat mes es la primera par que surtu jo. Adeu.


David Sebastian ha dit…
Hola els nensde de 3r i 4t lescorsio
al parc de la laguia. L'Anna Torne
anava al devan de tot. Espero que us
ho hagueu pasat molt be.





Iker Alamillo Martinez ha dit…
Me lo pase mu bien. I ten i amos de mirarnos totdo lo que pasamos. I todo lo que beiamos menquantaba.
Carla P 3A ha dit…
M'ha agradat molt anar a la castanyada. M'ho he passat pipa. Lo que m'ha agradat ha sigut el parc.
ORIOL M 3R A ha dit…
M'ha agradat molt l'excurcio al parc de l'agulla. hem fet 3 jocs diferents, el dau i la xocolata,el mocador i matar.
Biel Mata Vilchez 3A ha dit…
ba ser molt xulo ens obem pasar genial ba ser un dia inolbidapla per mi i tots ens obem passar xupi! adeu
Ares Serra 3ra ha dit…
Hola els nens de 3r i 4t vam fe una caminada fins el parc de l'agulla. Quan vam arribar vam fer un joc en 12 grups fent voltes a l'estany, comptant els gronxadors i les papereres. Adeu AMICS
teo ha dit…
Hola,em anat al parc de l'agulla,i mue pasat pi¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡pa
Ariadna Romero 3r A ha dit…
Hola, sóc l' Ariadna! Em va agradar molt,moltíssim! Jo hi vaig anar.Tot era preciós. Em va agradar moltla gimcana.Adéu!
Carla O ha dit…
M'ha agradat molt el viatge i els jocs del parc de la agulla. El joc que vem fer amb la rosa era el joc del mocador,amb la Montse els monsters i l'espardinyeta, amb l'Eladi mataconills. Fins un altre dia adeu.
Fouad soltana ha dit…
Hola soc el fouad!Em va agradr molt,molt! Els jocs que vam fer.Jo vaig jugar a dos jocs el del mucador i el del dau i la xuculata.ADEU ADEU !
Jordi Ribes 3a ha dit…
Am va agrada molt joga al parc de la
agulla i dina an ell.
SILVIA ZAFRA FLORES ha dit…
HOLA SOC LA SILVIA i M`HA AGRADAT molt els jocs i les activitats.Vam anar als parcs, a l`estany...
AINA PONS 3A ha dit…

jo m'ho vaig passar molt be,la gimcama era dibertidisim,jo la procxima castanyada i tornaria anar.
ADEU!!!!
Adriana Santos 3A ha dit…
Hola bam anar a la castanyera. Era molt bonic. M'ho he pasat molt be. Adeu.
Maria Clara ha dit…
A mi m´ha agradat la sortida al Parc de l´Agulla
abril 4-b ha dit…
L'excurcio al parc de l'agulla va ser molt divertida el joc que hem va agradar mes va ser el del dau de xocolata perque si et tocava un sis t'habies de menjar tota la xocolata que poguesis nyammmmmm!!!!!!!!
Marc Marianges ha dit…
Em va agradar molt aquella excursió al Parc de L'Agulla.Adéeeeeeeeeu fins una altra.
Adrià Cardona ha dit…
Va ser molt divertida l' excursio i les fotus son molt chules
joel hernandez ha dit…
Em ba encantar anar de excursio al parc de l'Aulla
Victor Martin ha dit…
L'excurcio del parc de l'Agulla va resultar un exit i tambe va ser molt divertit.
Vam jugar a moltes coses com per exemple:a matar conills,a la bomba,al mocador...
nos lo vam passar bomba!!!
Paula 4-b ha dit…
L'excursio del parc de l'agulla va ser molt divertida.Avans de anar a dinar hi havia una estona per fer jocs hi havien moltsssssssssssss.
Anònim ha dit…
Hem va agradar molt els jocs dirigits va ser molt divertit tambè la gincama va ser tot molt divertit.
Jara Clemente ha dit…
Hem va agradar molt anar a l`excursio del parc de l`agulla. Abans de dinar vam fer una gincama despres vam dinar ii quan vam fer els jocs dirigits hem va agradar molt jugar a la xocolata,a atrapar les parelles,la bomba... Despres vam fer jocs lliures.
Mo vaig pasar genial!!!!!!!!!!!!!
Sara Molero 4-b ha dit…
hem va agradar molt la sortida al parc de l'agulla perque vam fer una gimcana de buscar els grafitis,els carrers,els edificis...Hi quan vam arribar habiem de buscar coses al voltant de llac i dibuixar un anec hi ha mi una de les coses que hem van agradar mes van ser els jocs que vam fer abans de dinar que els jocs eren matar,la bomba,el dau i la xocolata però hem va agradar tan el joc de el dau i la xocolata que m'hi vaig estar tota l'estona jugani.Jo m'ho vaig passar molt bé i espero que tots els que hi van anar també adeuuuuuu!!!!!!!!!
Min cabello ha dit…
Jo no vaig anar pero ara he vist les fotos i he pensat que hauria sigut divertit i he vist una foto que la Sara,Paula,Abril,Emma estaven cantant cançons.
Ouiame Ayadim ha dit…
Em va agradar molt anar al Parc de l'Agulla, ens va agradar molt, ens ho vam passat molt bé i vull tornar-hi un altre cop adeuuuuuuuu.
Emma Valeriano Velez ha dit…
M'ho vaig passar molt bé anant al Parc de l'Agulla amb l'escola. Em va encantar jugar als jocs preparats i dinar amb els amics. Espero que tornem a fer una excursió tant divertida com equesta.
Alex Bravo ha dit…
Em va agradar molt aquesta excursió perque al Parc de l'Agulla encara que en el meu grup no hi havia cap amic m'ho vaig passar molt bé i després quan vam jugar a futbol i el Carles va colar la pilota al llac ens van donar unaltre pilota.
Ibtissam,Alla ha dit…
Hola tots el dijous 31 d'Octubre els alumnes de 4t i de 3r vem anar al Parc de l'Agulla .Quan vem arribar al Parc de l'Agulla vem descansar i vem ezmorzar .Qun hem acabat hem donat la volta al Parc de l'Agulla per contestar unes quantes preguntes . despres vem fer jocs i jo vaig jugar a el dau de xocolata i el mocador i m'ho vaig passar molt be i per sort vem fer mes coses fin a les 3:15 vem plagar.
Sara Molero ha dit…
Hem va agradar molt anar al Parc de l´Agulla per la castanyada.Vam fer una gimcana de buscar edificis,un dibuix de grafiti,carrers...Hi quan vam arribar al parc de l'agulla vam completar la gimcana hi vam buscar una serie de coses al voltant del llac.Després vam fer molts i molts jocs hi jo hem vaig estar tota l'estona jugant al dau ila xocolata per que hem va agradar molt.
Gerard Navarro Gonzalez ha dit…
A mi em va agradar mol jugar al Parc de l'aguia pro no em va agradar el viatge de ana i tornar per que ami hi ha altres nens i nenes els i feia
molt mal els peus.
Uriel Martinez ha dit…
Hem va agrada molt la surtida al parc de l'agulla perque vem fer moltes cosas vem jugar a jocs molt divertit vam dinar ezmorzar, tambe vem tenir que buscar grafitis arbres etc. I aixo es la meva noticia adeuuuuuuu!!!!!!
Sergi Benito ha dit…
A mi m´ha agradat molt anari i mo e pasat molt bé.Els jocs eren molt divertits jo volia jogar al dau de xocolata pero al final no hi vaig jogar.
Jon Ferrer ha dit…
A mi em va agradar molt l´excurcio al Parc de la Guia. Sobretot l´estona de jocs lliures perquè vaig jugar a futbol, l´Alex había colat la pilota peró al final un pare va tirarse al aigua.
Carles Porcel Alfonso ha dit…
Va ser super divertit.Va ser una caminada de 3 horas .Estava esgutat quan vem ariba vaig veure a la carme que va venir en cotxe.
Aina Budia ha dit…
M'ho vaig passar molt be fent la sortida al Parc de l'Augulla per la castanyada ,buscant tota aquella serie de coses.
Quan va ser l'hora de dinar jo em vaig menjar uns macarrons boníssims!
Haleshores quan vam acabar de dinar podiem fer jocs lliures i tambè podiem cantar.
ANNA RESA ha dit…
Aguell dia segu gue molta gent su ban pasa molt be .Aguella estona que ens ban deixa per fe els jocs jo mu baix pesa molt be i el joc que em ba agreda mes ba se el bau i la xocolata un nen casi es ba menga tota la bara de xocolata jo no en baix pruba numes el final que ens ban buna un tros lastona que ens ban deixa lliuraens bam pusa pots a sobra lantraens u bem pasa molt be
alexia garcia 3b ha dit…
Va ser molt guai
alexia garcia 3b ha dit…
Va ser molt guai
alexia garcia 3b ha dit…
Va ser molt guai
alexia garcia 3b ha dit…
Va ser molt guai
JUDIT BUDIA 3rB ha dit…
M'ho vaig passar molt bé al parc de l`agulla. Els jocs lliures van ser
molt divertits.
Guillem Pladellorens Bermejo 3rb ha dit…
Hola,la castanyada al parc de l'agulla em va agradar molt, sobretot les gincanes de les llengues.
INGRID MORENO ROGÉ. ha dit…
Hola companys. Mue pasat molt bé fen la gincana de las LLeungues. Ma agradat molt al joc del MUCADOR ial de la bomba.
martí beltran 3b ha dit…
bem anar al parc de l'Agulla
vem fer una gimcana vem jugar i despres vaig jugar a futbol vaig fer
molts gols vem tornar ol cole i va fer molta calor adeuuuuuuuu!!!!!!!!
NORA JING Abadias Sanchez 3b ha dit…
hola m'agrada molt la excurcio al parc de l'agulla. Es fantastic.
Marcel Gonzalez 3b ha dit…
M'ho vaig pasar molt be al parc de
l'agulla.
Gorka Albiol 3b ha dit…
Hola m´agradat molt perque vam fer moltes coses.Tambe vam fer una Gimcana de les llengues molt dibertida.
ibrahim yilali 3rB ha dit…
El parc de l Agula era molt guai i en fet la gincana a sigut molt pro molt guai.
MAROUA 3-B ha dit…
HOLA soc la Maroua i ma agradat molt la surtida de parc
mohamet 3-b ha dit…
enat al parc de la guiamedibertit em fet una gincana cl meu clup es diu la guia emastat rundan par bscan infurmasio
MARI CARMEN LOPEZ MEDINA 3B ha dit…
BEM ANAR AL PARC DA LAGULLA I E MIRAT LAS FOTUS
Nicole Baena 3A ha dit…
M'agradat molt sovretot per la Gimcastanyada dels panelloms i de prat . I tambe per els jocs .
Didac Contreras Valero 3a ha dit…
Mu vaig passar fantastic i vem caminar molt. Per sort jo no estava cansat i tenia molta gana ADEU!!!!!
ayat ha dit…
M'agradat jugar am tots grasias ala nicole mu prendut a pasar an al pon dei tubugan i tanbe mu pasaba guay parcue feya coronas de foyas i soc la ayat


ayat ha dit…
M'agradat jugar am tots grasias ala nicole mu prendut a pasar an al pon dei tubugan i tanbe mu pasaba guay parcue feya coronas de foyas i soc la ayat


Nora Duran Sole 3A ha dit…
M'ho he passat molt be. Vaig jugar a tot.
Jana Fukai Lopez Pla 3a ha dit…
Ens hem pasat moltbe. Jo sempra he jugat.
ainhoa garcia 3a ha dit…
Jo no hi he anat pro he llegit la poblicacio y crec que us ho heu passat be.
DAVID MARTIN 3A ha dit…
M'HO HE PASSAT MOLT BE AL PARC DE L'AGULLA.
Alex Lujan 3A ha dit…
Aquest es el 2t comentari que faig. Al parc de l'agulla m'ho vaig passar pipa!!!
nerea lópez ha dit…
Hem jugat al parc i tambe al pilla pilla.
Anna Cots 3a ha dit…
El parc era un lloc molt gran
i estava tot ple de nens.
Aroa Garcia 3a ha dit…
L'altre dia quan vem anar al parc de l'agulla mo vaig pasar pipa. i L'Eladi va tocar amb la guitara les cançons: fill de llum i la canco del xai. Van jugar a futbol, uns altres van jugar a l'aire lliure i uns altres van esccoltar a l'Eladi. Alguns van descansar, sort que no va ploura, va fer molt sol. Ens ho vam pasar molt be.
Adeu,fins una altra
Gerard Badia Ochando 3-a ha dit…
M'ho vaig pasar molt be. Pero quan vaig arribar vaig estar molt cansat. Despres de descansar vaig dinar i despres vaig jugar a Futbol.Despres de jugar a Futbol vem anara lescola. Adeu, fins la proxima excursio.
Anònim ha dit…
al parc de l'agulla m'ho vaig passar
molt be pero lo que amb va agradar mes va ser el mocador,matar....
fins aviat