El calendari del Petit Príncep

Hem dedicat el primer trimestre a llegir "El petit príncep" i a les hores de plàstica vam realitzar diferents treballs plàstics creatius per plasmar els personatges i les situacions de la novel.la utilitzant diferents tècniques plàstiques.
El resultat final és un calendari del qual ens sentim molt orgullosos.
Aquí us oferim un recull aleatori amb exemples de les diferents làmines que composaven el calendari.
Esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres i us animem a que ens escriviu comentaris donant-nos la vostra opinió, tant si sou alumnes com si sou pares i mares.

Comentaris

Sara Molero ha dit…
Hem va agradar molt fer aquet cslendari a les hores de plastica i m'ho vaig passar molt bé.És bastant facil de fer i queda maquissim a l'habitació o a un altre lloc,jo ja el tinc penjat a l'habitació!!!!!
Sara Molero ha dit…
Hem va agradar molt fer aquest calendari i queda molt bé a l'habitació o ha un altre lloc,jo ja el tinc penjat a l'habitació!!!!!!
Joel Hernandez ha dit…
A mi em va costar molt però al final li va sortir be a tothom adéu
Andreea maria ha dit…
A mi ma agrdat fer el calandari a costat una mica de ferlo le deixat a la abitacio i els meus pares els i van agradar el calendari
Víctor Martín Castilla ha dit…
Ami m'ha agradat molt el xou Nadalenc perque feia molt riure, la magia que havia fet era espectacular!!! sobretot quan feia caure monedes del cap dels nens i nenes que havien estat voluntaris.
judit budia 3rb ha dit…
em va agradar molt el calendari
Didac Contreras Valero 3a ha dit…
Són molt xulos els calendaris, adéu.