Visita a la MUTUAM

Com cada any, els alumnes de 4t vam voler anar a felicitar les festes als avis de la residència MUTUAM oferint-los una petita actuació de balls i cançons.
El dimarts 10 de desembre cap a les 11 del matí ens hi vam presentar i vam interpretar-los un repertori molt variat. Des dels Segadors fins a la Macarena, des del "M'agrada el Nadal" fins a "El 9 ja en té prou (el rock de la taula del 9)", des de la sardana de la Santa Espina fins a la "Cançó del xai" del Petit Príncep.
Els avis ens van seguir amb mirada il.lusionada i en alguns moments fins i tot ens van acompanyar picant de mans i, els més valents, fent la coreografia de la Macarena.
Després de l'actuació i els aplaudiments ens van convidar a esmorzar donuts, croissants i sucs, mentre alguns nens parlaven amb alguns avis, fins que es va fer l'hora de marxar.
És tan fàcil fer feliços aquests avis que esperem poder-hi anar tornant molts anys.

Comentaris

Jara Clemente ha dit…
Em va agradar molt anar a cantar i ballar cançons a els avis de la Mutuam Manresa.
Es van posar molt contents tots i totes els avis i avies,va ser chulisim anar tosts junts va ser tot molt divertit!!!!!!!!!
alex bravo ha dit…
Em va agradar molt anar a fer valls a la MUTUAM parque vallar als avis amb fa mes faliç.Els croassants estaven bonissims!!!!
Min cabello ha dit…
Jo cuan bem anar a la mutuam hi havia una avia que em va fer molta pena es deia Maria i a mi i a la Paula ens va fer un petó i tambe i havia un avi que no es podia aguantar fent sorolls molt fort.
Jon ha dit…
Em va agradar molt la visita a la "MUTUAM". Perquè els hi va agradar als avis i ens ho bem passar molt bé,ames ames ens van convidar a menjar.
ibtissam alla ha dit…
A mi hem va agradar molt anar a la MUTUAM DE MANRESA. Bem cantar i ballar i al final de tot bem manjar donuts croissant i eren molt bons.M'agradaria tornar a fer 4tuna altra cop per tornr'i.
sergi benito ha dit…
Hem va agrada molt la elegria dels avis i tamve ballar i vaig viure moltes esperiensies.
Gerard navarro ha dit…
Per mi emb va agredar molt cuan vem vallar, tamber cuan ens van donar el menga i cuan les cuidadores del avis i algun avi van comencar a vallar la macarena o cantar els cagado.
Uriel Martinez ha dit…
A mi em va agradar molt visitar la Mutuam per que vem cantar cançons i ballar,va ser tan i tan divertit que amb va fer plorar una mica. Ens van convidad a ezmorsar i va ser molt aluçinant.
Sara Molero 4tb ha dit…
A mi em va agradar molt anar amb els avis a cantar les cançons que estem aprenent durant el curs i a mes a mes ens van convidar a un esmorzar bonissim.Eren molt amables i simpatics i m'ho vaig passar molt bé. Espero tornar-hi l'any que bé!!!!
Anna resa ha dit…
A mi em va agrada molt cuan baix beure que els avis eis hi agradaba la noste ectuasio que cantaven i bellaben
Carles Porcel Alfonso ha dit…
Va ser un dia molt divertit. Aalla feya molta calo.Pro va balgue la pena.
Carles Porcel Alfonso ha dit…
Va ser un dia molt divertit. Aalla feya molta calo.Pro va balgue la pena.
Carles Porcel Alfonso ha dit…
Va ser un dia molt divertit. Aalla feya molta calo.Pro va balgue la pena.
Emma Valeriano ha dit…

Em va agradar molt anar de visita a la MUTUAM va ser molt divertit.
El esmorzar estava molt bò.
Aina Budia ha dit…
A mi em va agradar molt anar a la MUTUAM Manresa a visitar els avis,ells estaven molt orgullosos de poder veure com nosaltres cantàvem i ballàvem.
Ouiame ha dit…
EM VA AGRADAR MOLT PERQUE VEM BALLAR PER ELS AVIS EN LA MUTUAM I ES VAN POSAR MOLT CONTENTS. M'AGRADARIA TORNAR UN ALTRE COP.
laura martin 4b ha dit…
A mi hem va agradar molt poder anar a la MUTUAM DE MANRESA a ballar.Mo baig pasar molt be ballan i cantan els avis estaven molt contens i fins i tot quan ballabem la macarena alguns avis van ballar,magradaria poderi anar un altre cop