Xou nadalenc

El divendres 20 de desembre al matí, l'últim dia de classe, tots els alumnes de Primària vam poder gaudir d'un espectacle de màgia i acrobàcies que ens van venir a representar la companyia AleHop al pavelló de l'escola: el XOU NADALENC.
Un mag va anar fent pujar nens dels diferents cursos perquè l'ajudessin a fer alguns trucs i mica a mica vaN anar decorant un arbre de Nadal, entre bromes i rialles (sobretot li va tocar el rebre a la Núria i a la Mònica, les mestres de primer, i una mica a l'Eladi a qui li deia "el guaperas"... ;-) ).
De cicle mitjà van sortir la Judit i l'Èric de tercer a fer un número en que el mag els feia sortir monedes de diferents parts del cos. Després va sortir la Sara de quart a fer un número d'acrobàcia xinesa amb una mena d'embuts.
Creiem que tothom s'ho va passar bé i va ser una manera divertida d'acomiadar el primer trimestre.
No us en recordeu?
Doncs aquí teniu un recull d'imatges per fer memòria.
I ens agradarà molt si poseu algun comentari.

Comentaris

abril 4-b ha dit…
A mi hem va agradar molt l'espectacle i sobre tot les acrobacies xineses
Joel Hernandez ha dit…
El xou Nadalenc em va agradar molt perquè va fer molt de riure adeuuuuuuuuu
Marc Marianges ha dit…
El xou Nadalenc a mí em va agradar molt perquè va fer moltes bromes. Adeuuuuuuuu!!!
Stella Martin Medina ha dit…
Em va agradar i vull que en fem un altre per 2014.
Cèlia ha dit…
A mi el que mes em va agradar va ser els trucs xinesos pero en realitat van se tots perque ho feia molt bé el Adam Xou
Laura ha dit…
A mi em va agradar molt el xou nadalenc em va fer molta gracia quan la sara va sortir a fer les acrobacies xineses .Tambe va ser dibertit quan el mac li deia a l`Eladi el guaperes mo baix pasar molt bé.
Adrià Cardona ha dit…
Va ser molt divertit , la part que em va agradar mes va se quan va fer allò del mal al dit adéuuuuuuuuuuu
Maria Clara Onofre Torres ha dit…
Gracies per l´espectacle va fer molt riure. Grrrraaaaccccciiieeesssss!!!!
Maria Clara Onofre Torres ha dit…
Gracies per l´espectacle va fer molt riure. Grrrraaaaccccciiieeesssss!!!!
Joan Diaz Galardo ha dit…
Hem va agreda el truc que treies monedes par quel sebol part del cos.
Núria Casalñas Grau ha dit…
com ho feia magia com mola
Riham ha dit…
Era molt guai magradaria tornar a veura lo mateix
Jara ha dit…
A mi em va agradar molt el espectacle,pero es veia molt que feien trampes. Em va fer molt riure tot.
Mo vaig passar genial!:)



:)
alba montero ha dit…
A mi em va agrada molt el espactacle va ser molt divertit pero es veia molt que feien trampes feia molt riure mo vaig passar genial!!! :)