Jornada "El Petit Príncep"

El divendres 31 de gener vam dur a terme una jornada sencera dedicada a "El Petit Príncep".
Tot i que a última hora  no vam poder comptar amb la xerrada del president de l'Associació El Petit Príncep de Catalunya, l'Iñaki Arregui, perquè es va posar malalt (però la farem més endavant), igualment vam tirar endavant la jornada.
Al matí vam fer una roda de 3 activitats:
  1. Una gimcana literària en que calia buscar la resposta a 15 preguntes que estava amagada dins de l'obra de Saint-Exupéry que havíem llegit al primer trimestre.
  2. Un punt de llibre que vam pintar i darrere del qual vam escriure una de les boniques frases que podem trobar al llibre. I el millor és que a les 5 de la tarda ens el vam endur plastificat cap a casa com a record del dia.
  3. Una roda de passatemps en què, per grups, havíem de resoldre uns mots encreuats, una sopa de lletres, un sudoku, un missatge secret, un laberint i unes 7 diferències.
A la tarda vam completar la jornada mirant tots junts a la biblioteca la pel.lícula "El principito", una versió de 1974 que intercala diferents cançons en anglès (subtitulades) que potser a alguns se'ls van fer una mica feixugues. Però en general va ser interessant i divertit poder veure en imatges allò que ens havíem imaginat quan llegíem el conte.
Us deixem amb un recull de fotos del dia i un enllaç per poder tornar a veure la pel.lícula, si us ve de gust.


Comentaris

Biel Altimira ha dit…
Hola sòc el Biel, a mi em va agradar molt la roda de passatemps, el punt de llibre I la gimcana literària.Pero la pelicula no em va agradar gaire perque a mi no m'agraden gaire els musicals pero tot I aixi em va encantar el dia.adeu!!!
Carla Arnau ha dit…
Em van agradar molt totes les activitats del matí,sobre tot el punt de llibre.Pero el que em va agradar més... va ser la peli!
Alba Martín ha dit…
El matí en va agradar molt. Em van agradar les 3 coses:la 1va ser el punto de llibre, el 2 va ser les 6 fitxes i la 3 va ser la gincana de preguntes. A la tarda la piel.licula va ser molt xula peró pero ami sem va ver una mica larga. No vaig pasar molt béééé !!!!!!!.
Adeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!
Nora Duran Sole 3A ha dit…
Que guai es!!!!
Ares Serra 3ra ha dit…
La pelicula és molt divertida.
El primer dia que la vaig veure em vaig quedar amb la boca oberta.
aina 3a ha dit…
hola aquesta pelicul·la del petit princep amb va encantar i jo le vist amb la meva familia ,es una maravella tindrel al cicle