Carnestoltes 2014

Aquest any els de 4t B ens van proposar, a última hora, que ens disfresséssim amb pijama, d'homes-dones canviats, de lesionats i, el divendres a la tarda, teníem el carnestoltes sobre El Petit Príncep.
Entremig vam tenir un parell de sorpreses:
  1. els de 4t B ens van cantar la cançó de "La classe malalta" quan baixàvem al pati.
  2. la Montse Creus ens va preparar una actuació dels tabalers de Xaldiga abans d'entrar al pavelló.
Les disfresses del Petit Príncep, com els darrers anys, espectaculars. Hem de felicitar tots els alumnes i les famílies que van pensar i preparar aquestes disfresses tan xules i originals. Hi havia Petits Prínceps, guineus, flors, caçadors, xais, homes de negocis, bevedors, reis, fanalers, estrelles, aviadors, vanitosos...
Mireu les fotos i gaudiu-ne! I gràcies a tots per fer-ho possible!

Comentaris

Nora Duran Sole 3A ha dit…
Jo anava disfressada de ROSA!!!!!!!
Gerard Badia 3a ha dit…
amb va agradar multisim
Àlex Lujan ha dit…
M'agradan molt les fotus del carnastoltes.
jana fukai 3a ha dit…
Les fotos de carnabal son molt xulis
Gerard Badia 3a ha dit…
amba agrada moltisiiiiiiiiiiiim
DAVID MARTíN 3A ha dit…
M'han agradat molt totes les disfresses.
Gerard Badia 3a ha dit…
man ancantat les disfreses de tota l'escola i tambe totes les fotos
Aroa Garcia 3a ha dit…
A mi el carnestoltes em va agradar molt, sobretot el ball de l'Petit Princep. adèu
ariadna romero 3r a ha dit…
Em va agradar molt.Jo anava del Petit Príncep