Murals del Petit Príncep

Han estat unes setmanes intenses.
Vam haver de pensar com ho volíem fer...
...quins dibuixos faríem...
...amb quines tècniques...
...repartir feines...
...empaperar les parets...
...i, finalment, mica a mica, les parets van anar agafant color i missatge i vam veure que... potser si que les tindríem a punt per a la Jornada de Portes Obertes i... sí... ho vam aconseguir:

JA TENIM ELS MURALS ACABATS 
I N'ESTEM MOLT SATISFETS I ORGULLOSOS!!

Vaaa... digueu-nos que a vosaltres també us agraden...

Comentaris

Núria ha dit…
Nosaltres, que vam anar a la jornada
de portes obertes vam quedar
encantats!!! Molt xulo i molt ben
escollides les imatges, les tècniques i les frases. Molt bona
feina!!!!
Anònim ha dit…
Tambe va ser guay pintar el petit princep i les altres coses
Nicole Baena 3A ha dit…
Hola! ami m'agradat molt aquesta paret del petit prinep.Yo vaig fer el pleneta del rei amb la Silvia,y la Anna ami m'agradat molt!!!
Eric 3ra ha dit…
Yo baig fer la serp solet i els meus amics ban fer la paret i el petit prinsep
Nora Duran Sole 3A ha dit…
Jo he fet la guineu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ariadna romero 3r a ha dit…
Jo he pintat estrelles
Carla ortiz ha dit…
em va agrada molt el conte del petit princep i les cansons tanve em van agradar molt .