La Sara Molero a semifinals del Certamen de Lectura en Veu Alta

El 2 d'abril del 2014 se celebraven els quarts de final del X Certamen de Lectura en Veu Alta.
Per part de Cicle Mitjà hi van anar la Sara Molero de 4B (lectora) i el Gorka Albiol de 3B (suplent). Representant a Cicle Superior van anar-hi també la Lorena Herrera (lectora) i la Mireia Torras (suplent), ambdues de 6è.
Quan vam ser dins la sala, amb els nervis justos, vam saber que els primers de començar serien els 11 representants de Cicle Mitjà i que l'ordre es decidiria per sorteig. El primer paperet que van treure va ser el de... la Sara!!
D'una banda feia respecte i una mica de por haver de ser el primer de llegir, però de l'altra això volia dir que hauria de llegir el primer dels fragments que s'havia preparat, que havia dit que era el que li sortia millor.
La Sara va llegir MOLT BÉ!! Amb una veu clara i dolça, articulant bé les paraules, amb una excel.lent entonació, una bona posició corporal i sense córrer més del compte, ni demostrar nervis, ni gronxar-se, ni encallar-se, ni tapar-se la boca amb el paper.... PERFECTE!!
Després ho van fer els altres 10 i quan van acabar comentàvem que alguns altres també ho havien fet molt bé, però cap millor que la Sara.
Vam haver d'esperar que llegissin els 11 representants de Cicle Superior, els 5 del primer cicle d'ESO i els 4 grups de segon cicle d'ESO per veure com els 3 membres del jurat marxaven a deliberar.
Una actuació musical va fer més agradable l'espera i al cap d'una estona va tornar el jurat per donar el seu veredicte. Després de felicitar tots els participants i reconèxier que havia estat molt difícil escollir un únic vencedor de cada categoria van dir que el millor de cicle Mitjà havia estat...

...la SARA MOLERO!!!

Després d'aquestes paraules tot va passar molt de pressa: somriures, petons, abraçades, felicitacions, fotos i una gran il.lusió per haver passat aquesta primera eliminatòria.
Ara el 8 de maig la Sara haurà d'anar a les semifinals de Barcelona. Li desitgem tota la sort del món i l'animem perquè tingui una actuació tan bona com la dels quarts de final!

Us deixem amb un grapat de fotos del dia i un secret...
Sabeu per què va guanyar la Sara?
Perquè el Gorka portava les seves sabates de la sort!!
Gràcies, Gorka, ens les hauràs de deixar pel 8 de maig!

Comentaris

Carme ha dit…
Moltes felicitats,Sara,i molta sort a les semifinals!!!! T'ho mereixes.
ABRIL BOSCH 4-B ha dit…
moltes felicitats par aver guanyat sara.Saps aquella nena que estava al teu costat?donc jo la coneixo es diu Diana i abans era una alumne de la meva mare
Sara Molero ha dit…
Moltes gracies a tots!!!!Quan vaig veure que m'havia tocat la primera em vaig ficar super nerviosa.Per una part estava una mica preocupada per ser la primera però per una altre banda estava molt contenta per que m'havia tocat el full que em sabia de memoria...jeje.M'ho vaig passar molt bé i moltissimes gracies a tots!!!
Montse ballesteros 3b ha dit…
La sara ba llegi molt be pero el gorka tambe sara jo et dic que segur que guamas a les semifinals ole!!
Biel Altimira ha dit…
Es impresionant Sara has arribat molt lluny i et desitjo molta sort a les semifinals de barcelona
Lara Belmonte ha dit…

Molt bé Sara!!!!!
He vist les fotos i totes són fantastiques. Ho fas molt bé, et desitjo bona sort .Cuan te'n vajis a Barcelona t'animare moltissim per que guanyis.
Que et vagi bé monasa
3r A ha dit…
La classe de 3r A et volem felicitar perquè sabem que ho vas fer molt bé i alhora desitjar-te molta sort a les semifinals.
Vinga, que tu pots!!!!
andreea4tb ha dit…
molt bé sara!!!
et felicito i que et baigi bé les semi finals