SORTIDA A LA FAGEDA D'EN JORDÀ I VISITA A LA COOPERATIVA "LA FAGEDA"

El passat 29 d'octubre els alumnes de Cicle Mitjà van anar d'excursió a La Fageda d'en Jordà.

Va ser un dia molt ben aprofitat; van fer una passejada en carro per la Fageda. Estava preciosa amb el canvi de colors de les fulles dels seus arbres.
Després vam anar a visitar la Cooperativa de " La Fageda", on fabriquen els iogurts i altres productes, Fins i tot ens van deixar provar els seus productes.
Ens van explicar que a les vaques els posen música clàssica per tal que estiguin ben relaxades i puguin fer llet de millor qualitat.
També vam poder veure un vedell acabat de néixer.

Us deixem un bon recull de fotos.



Comentaris

Anònim ha dit…
salma-Em va agradar molt la sortida gracies a tota la cooperatival als conductors dels caruatges y sobre tot als mestres
Unknown ha dit…
son molt bons els gelats bonisims i amesames em ba agrada molt
Unknown ha dit…
me aquibocat els yogurs jejejejejejejejejejejejejejejejejejejejeje
Laia Ayala ha dit…
Va ser una excursió increïble!!!
Unknown ha dit…
HTML
ALBA BELMONTE ha dit…
Els iogurs eren bonísims jajajajajajajajajajajajajajajajaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joan M.S. ha dit…
Són els més bons yogurs per mi
Carla Bataller ha dit…
Els yogurts eran molt vons.
Bruna Fitó 4tA ha dit…
Teniu molta raó els iogurts eren deliciosos i jo m'ho vaig passar genial!!!:)