NOTÍCIES DELS ALUMNES

Aquest curs ens hem proposat que siguin els alumnes els que redactin les notícies que s'aniran penjant al bloc.

Aquí teniu les primeres:


EXPOSICIÓ MAQUETES DE 3r

Els nens de 3r de primària han fet unes maquetes de diferents tipus de barris: moderns , industrials i antics, perquè estan treballant aquest tema a l’hora de Medi.

Les maquetes són molt  boniques i no s’hi han descuidat ni un detall. Hi ha posat  fins i tot persones, carreteres, botigues, arbres, semàfors.. .Però sobre tot tots tenen molta imaginació.

Les han fet amb materials reciclats: ampolles, caixes, canyes, plastilina, taps, llaunes i teta brics.


                                                                                        Edgar Amil 4t A
                                                                                       Gerard Benito 4t B




LES MAQUETES DE 3r

Els nens i nenes de tercer van crear unes maquetes molt maques perquè estaven treballant el projecte dels barris a Medi.

Totes les maquetes eren de materials reciclats: el paper del lavabo, cartró, pots de llet...

Ens van venir a ensenyar les maquetes que podien ser d’un  un barri antic,  residencial o industrial.

Algunes maquetes eren: el nostre col·legi Oms i de Prat, el Pont Vell, un parc, l’església, pisos, cases, la plaça major, la farmàcia... 
                                                           ALBA BELMONTE 4t A                                                                                                                                            LAIA AYALA 4t B 





            GIMCANA PER MANRESA

El divendres dia 28 d´octubre ,als nens i nenes de tercer i quart  de l’escola Oms i de Prat els van repartir en grups de vuit o nou persones a cada un. A cada grup hi anava una mestra o un pare o mare i un parell d’alumnes d’ESO.

La van fer perquè  feien el projecte de Manresa i van passar per molts llocs: Kursaal, Plaça Porxada, església de Carme, Pou de la Gallina, Plaça Major, Plana de l’Om, la llibreria més antiga de tot Manresa, Plaça Sant Domenec...

Van dinar, tots junts, al parc de Puigterrà.

Amb aquesta excursió tots els nens i nenes  van aprendre moltes coses de Manresa fent proves.

                                                                                 Carla Bataller  4t A 
                                                                                               Judit Altimira 4t B





GIMCANA DE L’ESCOLA OMS I DE PRAT

Els nens i nenes de cicle mitjà de l’escola Oms i de Prat vam fer una gimcana per Manresa. 
Ens va servir per començar el projecte de “Coneguem Manresa”. Ens vam dividir en grups de 8 o 9 alumnes, A cada grup hi anava un pare o una mestra i dos o tres alumnes d´ESO.

Vam quedar tots al parc de Puigterrà per dinar.

A tots ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé.

                                                                                          Youssef Akhazzan 4t A
                                            Jana Capdevila 4t B







Comentaris

Laia Pintó ha dit…
Els nens que han fet les noticies: l'Edgar, el Gerard, l'Alba Belmonte, la Laia Ayala, la Carla, la Judit, el Youssef i la Jana Capdevila ho eu fet molt be.
Andrea ha dit…
ens ho vem pasar molt be
ALBA ha dit…
Les noticies de la gimcana i le de les maquetes que en fet, us eu esforçat molt.
JOEL.F ha dit…
SI SOBRETOT LES MAQUETES GRANS LA GIMCANA ERA MOL DIVERTIDA TOT I QUE EM BAIG CANSAR MOLTT
oriol ha dit…
els i tindrieu de donar un premi als profes de la gimcana.
joel ha dit…
M'agradaria repetiro
sam ha dit…
la gimcana va ser la millor excursio del mon.
joel ha dit…
Pero que no cansi tant
NOA ha dit…
la gimcana va ser molt divertida.
gracies a les profesores també.
gracies a tots adeu.
noa ha dit…
els nens de tercer van fer unes maquetes molt boniques , no es van deixar ni un detall.
Laia Ayala ha dit…
M'agrada molt fer notícies al blog!

Jo també vull repetir la gimcana, m'ho vaig passar genial!
Les professores ho van fer molt bé!

Jose Ant. Serra ha dit…
Eol serra
A mi també m'agradat molt la gimcana m'ho baix passar molt be


Jo soc de 3rB i tambe vaig fer una maqueta.Amb van agrada mol totes però la que mes amb va agradar va ser la de la Qeralt
eol ha dit…
Eol serra
A la gincama m'ho vaig passar molt be. jo li donaria un premi a la persona que o va organitzar. Però a les professoras als i donaria 1.000 premis
Alba ha dit…
Ha mi amb va agradar molt fer la gimncana m'agradaria repetiru. Moltes gracies a les profes als paresi mares.
Anònim ha dit…
hola son mol boniques les maquetes i les descripcións están mol ve
Carla Bataller ha dit…
La gimcana va ser molt divertida, i les maquetes van ser molt xules.
houda ha dit…
n'ha agradat molt la gincana i les maquestes
NOA ha dit…
m'agradaria tornar a fer una gimcana .
NOA ha dit…
us agradaria tornar a fer la gimcana?
Eol serra ha dit…
Eol serra
A la gincama al parc de Puigterra on vam queda per dinar l' oltim grup que va arribar va ser el de la Alaba garcia i el seu grup
Anònim ha dit…
Ami en ha agradar molt la Kira i la Xispis.No en ba agradar la Gim cama.Lo millor ba serlles maquetes:)
iaia Queralt ha dit…
Les maquetes que van fer els nens, totes eren molt maques,pero la Queralt si va esforsar tan, que li va quedar!! Xulissimaaaaa!!
Carla Bataller ha dit…
va se molt xulo!!!
Senda ha dit…


EM VA AGRADAR MOLT FER LA GIMCANA PERÓ EM VAIG CANSAR UNA MICA I EM FEIA MOLT MAL EL CAP.

SENDA
4rB