DIARI DE LA XISPIS I LA KIRA

Salutacions companys i companyes de Cicle Mitjà!!! :) Aquests dies de pont hem sortit per primera vegada de l'escola i hem de dir que estem molt emocionades.

Jo, la Xispis, he conegut a un gat molt bonic que es diu Gomet. Al principi el gat estava molt encuriosit i una mica espantat però mica en mica ens anem apropant i ja estem acostumats a conviure a la mateixa casa, almenys per uns dies. Els meus bigotis són més curts que els del Gomet i m'agrada molt quan miola, ja que els seus sorolls sonen molt dolços.

El dia de la nostra presentació amb el Gomet

Jo, la Kira, estic a casa d'una fura molt eixerida que es diu Lula. Al principi tremolava una mica de por perquè les fures són caçadores però la Lula  m'ha acceptat molt bé i no té intencions de fer-me mal. De tant en tant ens visitem d'una gàbia a l'altra i fins i tot hem pogut compartir uns moments el sofà de casa. Ens hem entès molt bé tot i ser d'espècies diferents. 

La Kira visitant la gàbia de la Lula

                                                     

Esperem que passeu uns bons dies de pont i cap de setmana. Ens veiem el dilluns a l'escola.

                                                                                                                                    Xispis i Kira

Comentaris

Queralt 3rB ha dit…
Soc la Queralt de 3rB, mancanta el diari de la Kira i de la Xispis,aixi poderem saber com estan.Mancanta tenirlas ,magraderia que em toques ser encaragada de ellas.
Xènia ha dit…
M'ha agradat molt que la kira i la Xispis s'ho hagin passat molt bé els dies de pont i de cap de setmana.
Aitor 3rA ha dit…
Que boniques que son espero que el Gomet i la Xispis ès portin encara millor i la Lula i la Kira tambe.
Tejiendoideas ha dit…
Hola soc ça Joana de terceb la Kira lLA beix que anat a bisitar a la Lula i la Xispis al Gumet m'agrada molt pur la Kira i la Xispis facin una noticia
silvia graell ha dit…
Hola sóc en Cassià de 3rA, m'agradaria endur-me la Xispis a casa meva i presentar-li el Mickey, el meu periquito.

Joel 3B ha dit…
es molt xulu el diari de la kira i la xispis...
Unknown ha dit…
M'agrada molt cuidar de la Xispis. Aquestes vacances la trobaré a faltar 😍
aaron ha dit…
xispis esperem ca ens sagexis ascribinus
Aaron ha dit…
xispis esperu que ens segueixis escrivint
Unknown ha dit…
soc la ivet magrada molt tenirles les trovare a faltar
Genís ester ha dit…
M'agrada molt la Xispis i la Kira i les trobo a faltar
ARNAU MATEO ha dit…
La foto del GOMET i la XISPIS sembla que es preparin per lluita.