EL CONCERT DE NADAL i ELS DARRERS DIES D'ESCOLA DEL 2016

El divendres  vam fer el concert  Nadal. Va ser molt xulo i ens ho vam pasar molt bé i les cançons dels  altres van ser molt xules. Les nostres cançons també. La cançó que ens va  agradar més va ser la de "Try" i la que ens va costar més va ser el nadal és un dia especial.

Genís i Christian 3rB





El divendres 16 vàrem cantar al pavelló cançons de Nadal els nens i les nenes de 3r i 4t junts. El 20 de desembre vam fer un "Mannequin challenge" també els nens i nenes de 3r i 4t. El tió va arribar el dia 19 de desembre a l'escola. Al vestíbul hi han fet un iglú i hi han posat un pingüí. El dia 22 de desembre serà l'últim dia d'escola i començarem dues setmanes de vacances.

Alejandro Núñez i Abril Rodríguez (3rA)

Comentaris

Ivan.H ha dit…
Hola soc El Ivan H. Amb va agrada molt com vem canta 3rA i B.
Unknown ha dit…
cuan as faraal mani qui chalens socl'eric
Unknown ha dit…
La cançó que ens va ser mės fàcil de cantar va ser la try i la que ens va costar més va ser la última, que vam cantar tots junts i no vam tenir temps de preparar-la bé
marc 3rB ha dit…
La nostra profesora L'Alba ens a dit que no s'ecibocra en la canço de try va i s'eciboca
Houda 3rB ha dit…
El concert m'agradat molt , espero fer un alre l'any que ve.
Aaron ha dit…
aspero que tingeu un bon nadal tots
Genís ester ha dit…
El concert em va agradar molt
Genís ester ha dit…
El concert em va agradar molt
Genís ester ha dit…
El concert em va agradar molt.Es molt divertit cantar tots junts.
ARNAU MATEO ha dit…
Hola Marc et dono la rao. La Montse tambe es va equivocar.
Alba i Montse ha dit…
Oi tant! Les mestres també ens equivoquem!! Només faltaria que no ho féssim!!
Doae 3rA ha dit…
HOLA SOC la Doa ami magradat molt el consert pro ,la canso de englis ensa custat una miqueta parque la ultima estrofa no ens la saviam tant pro en canvi la dels gosos no ens a costat gaira i tanbe esperu fer una altre consert lani cave.
Isaac ha dit…
Hola, sóc l'Isaac de 3rA.Vaig estar molt content quant els meus pares em van dir que u vam fer tant bé!Jo tanve creia que u aviem fet molt bé sobretot la dels gosos tambe va ser divertit fer aquellscanons amb el Jaume.
Anònim ha dit…
Em va agradar molt el concert de nadal
Anònim ha dit…
Hola soc en Pol de 3rB.I em va agradar molt cantar deban de tots els pares i mares de tots els nens i nenas de le escola😊😂🤣🤣👏🏻👏🏻⭐️⭐️🌈🌈
Queralt 3rB ha dit…
Hola soc la Queralt, mo vaig passar d'allò més bé
Oscar ha dit…

a mi m'agradat molt el concert
Alba Pintó ha dit…
Em va agradar molt cantar davant dels pares.