Mannequin Challenge Nadalenc

Els nens i les nenes de 3r i 4t d'Educació Primària de l'Oms i de Prat ens hem organitzat per a regalar-vos un "Mannequin Challenge" com a felicitació Nadalenca.
Ens vàrem escampar pel segon i pel tercer pis de l'escola i talment com maniquís ens vàrem congelar a mida que anava passant la càmera pel nostre costat. Som més de 100 nens i nenes els que apareixem en aquesta gravació i és per això que és una mica llarg, però ja diuen que allò que és bo, es fa esperar!
Que tingueu tots i totes unes molt bones festes Nadalenques!



Comentaris

Unknown ha dit…
que chulo
Ona 3r B ha dit…
Molt maco!!!
Clàudia ha dit…
El Mannequin Challenge de CM és súpergenial!!! Ens ha encantat. Ho heu fet MOLT bé tots i totes. Felicitats!!!!!
Clàudia i família.
astrid 4a ha dit…
Quins artistes!!!!!
silvia graell ha dit…
Ostres !! Quina Felicitació de Nadal més moderna i ben feta !! Enhorabona !!
Unknown ha dit…
A casa els hi ha agradat molt el nostre Mannequin Challenge. Tota la família us volem dessitjar ¡¡ BONES FESTES I FELIÇ 2017 !!! 🎅🎄🎁
Elsa ha dit…
Es. Lo. Mas. OMS i de prat. Els ........ millors
marc ha dit…
El problema es que no es pot fe mes gran
marc 3rB ha dit…
La nostra profesora ens a dit que no podem fe el dap i els de 3rA u en fet
Houda 3rB ha dit…
Ha sigut molt divertit !!:)

Bones festes a Tots!!!!
Marta 3rB ha dit…
A mi el Mannequin Challenge m'agradat molt
Aaron ha dit…
us a cadat moit be
Genís Ester ha dit…
Als meus pares els i va agradrar el mannequin challenge!!!! I a mi també molt participar-hi
Unknown ha dit…
soc la ivet es molt divertit el maniqui challenge
Xènia B. ha dit…
Hola a tots! M'ha agradat molt fer el Mannequin Challenge i fer la figura amb els meus companys i companyes ;-)
Silvia Mercader ha dit…
Bones festes a tothom!!! Que tingueu tots una bona sortida d'any i una millor entrada!!!
Ivet F. ha dit…
Aquest trimestre ens ho hem passat molt bé. Sobretot fent el Mannequin Challenge.
Feliç any nou
Ivet Ferrer
Unknown ha dit…
El manequin challenge ha estat molt divertit!
Irene ha dit…
Ens ha agradat molt...!
Fins i tot les cobàies s'estàven quietes

Bones Festes a tothom

Irene 3rA
Xènia B. ha dit…
Hola a tots i totes m'ha agradat molt fer el Mannequin Challenge sobretot fer-ho amb parelles!!!!!!♥:-)
Xènia B. ha dit…
Quan vem dir BON NADAL vem cridar molt els alumnes!!!!♥:-)
Laia Ayala ha dit…
A la meva família li ha agradat molt el Mannequin Challenge!
Quan ens ho van dir les professores em vaig il·lusionar moltíssim.
Va ser molt guay fer-lo i ha quedat molt ben montat!
Desitjo que acabem de passar unes molt bones vacances i que tots tinguem un feliç any 2017!!
silvia graell ha dit…
Hola a tots,

Sóc en Cassià de 3rA, el Mannequin Challenge m'ha agradat molt . Bon any 2017 !!!

Cassià
ARNAU MATEO ha dit…
El mannequin challenge m'ha agradat molt pero i habia gent que es movia o que
amb els ulls seguia la camara.

BON 2O17!!!
Paula Anting ha dit…
Hola Soc la Paula de 3rB jo vaig veure el mannequin chalenge encara que jo no el vaig fer us va quedar molt Xulo👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻
Molt ben fet 💯❕❕❕
Doae 3rA ha dit…
Hola Soc la Doa ami magradat molt el maniqui xalens i fins i tot parque la xispis estava molt quieteta i la part final es la que magradat molt parque ensem raunit tot tarse i quart i em dit bon nadal a totom i bones festes.
Anònim ha dit…
Hola,sóc l'Isaac de 3rA.Quan em van dir que faríem un mannequin challenge em vaig posar molt content.Quan vaig veure el video em vaig sentir emocionat i orgullós d'haver-hi participat.
Aitor ha dit…
Als meus pares els hi va encantar el mannequin challenge
Eol serra ha dit…
El mannequin challenge m'ha semblat molt xuli però lo que mes m'agradat a sigut quan la Kira es quedava quieta.
Christian ha dit…
Hola sóc el Christian al mannequin challenge va ser super xulo!!!!! amb va gradar molt ho vam fer molt bé us felicito molt!!!!! També et felicito Alba ho vas fer molt bé amb la Kira.
Queralt 3rB ha dit…
Ens O vam passar pipa!!!
Jana M ha dit…
Hola soc la Jana de 3rA a el mes pares el va agradar molt el maniquí Chanel. I toys esta va molt guapos!!😘😘😘
Oscar ha dit…

ens ho varen passar molt bé
Iker ha dit…
Astut mol macu el manici xalen iker