NOTÍCIES DELS ALUMNES DE 3R

NOTÍCIA DE 3RB

Hola bon dia. Jo tinc  la Kira. Els de 3rA tenen la Xispis les 2 són femelles. La Kira és la més  gran i les 2 són  i les dues són boniques  i precioses.  A les 2 els agrada el pebrot i són divertides  i  una  mica trapelles.


Rocío Ruiz 3rB



NOTÍCIA DE 3RA

Aquesta setmana hem fet una exposició de Medi Natural. Tots ens hem esforçat molt i havíem d'explicar coses sobre el paisatge de costa, de plana i de muntanya.
El dimecres l'Anna Torné ens va ensenyar la cançó que cantarem pel concert de Nadal però no us la podem dir perquè de moment encara és sorpresa!! Ens ho vàrem passar súper bé! Com que era el primer dia ens vam fer forces embolics.
Aquesta setmana ha estat molt divertida! Com us ho heu passat vosaltres?










Moltes gràcies per aquesta setmana tan divertida!

Irene Porcel i Cassià Bataller (3r A)

Comentaris

Jana Capdevila ha dit…
Ès molt maca la Kira!!!! :) :)
BIEL OLIVA MORILLO ha dit…
Hola soc el Biel!
M'han agradat molt totes les expucisions.
L'Abril, l'Alegandro, la Laia, la Carlota i jo hem fet el treball junts.
Espero que os agi agradat!
I per cert la Kira i la Xispis son molt maques!
Ivan Hontecillas ha dit…
Hola soc el Ivan h. M'agradaria que la Xispis i la Kira fesin aquesta mena de Conte o Reviste. 3r a.
IVAN H ha dit…
Hola soc El Ivan H.M´han agradat totes les exposisions de Plana,Muntanya i Costa las que mes man agradat an sigut les de Costa i Plana. 3r A.