CONDICIONAMENT A PLÀSTICA AMB LA KIRA

Avui a plàstica hem estat molt tranquils. L'Alba ens ha posat música relaxant de la natura i hem pogut treure a la Kira. Li hem fet "mimitos" a sobre de la taula i estava tant contenta que ha fet sorolls. Ens hem rentat les mans i en parelles hem fet condicionament. Un donava l'enciam i l'altre li posava els dits perquè pugés com si fos una escala. Quan l'hem deixat a la gàbia s'ha posat a cridar perquè volia tornar a sortir.

Ens ha agradat molt!

Grup C de plàstica: Genís, Lina, Eric Torres, Houda, Aya, Alí, Joel, Martina, Heribert, Paula Molina, Xènia, Eol, Xiomara, Cassià, Ivet Gràcia, Ivan Peña, Irene, Aarón i Alba.





Comentaris

Eric torres ha dit…
a sigut molt chulo ma gradat amb la xispis no em fet i amb fary molta graci pude feru amb la xispis
HOUDA ha dit…
HA SIGUT MOLT DIBER
Queralt 3rB ha dit…
Que guapos esteu tots.
Iker ha dit…
Ola profes soc al iker com asteu
joana ha dit…
tambe u podeu fer amb la xispis 3ra
Irene ha dit…
Ma agradat molt estic d'acord amb l'Eric Torres m'agraaria fero amb la Xispis
Astrid ha dit…
jo sóc de 4t però voldria dir que m'agrada molt que tingueu animals a la classe i m'agradaria que a 4t també en tinguessim. si us plau Anna i Montse podem tenir animals?
Noemi ha dit…
Hola soc l 'aitor de 3r aho estic fent plastica amb l' Alba i mu estic passant molt be
DOA ha dit…
HAN SIGUT MOLT MACES LAS FOTOS AMB LA KIRA
Unknown ha dit…
em va encantar fero
ELSA BOSCH ha dit…
LA KIRA I LA XISPIS SÓN UNES MONASSES!!!
SAM 4B ha dit…
Quants anys te la xispis?????
SAM 4B ha dit…
Quant de menjar pot arribar a menjar en 1 setmana
Xènia Budia ha dit…
M'ho vaig pasar pipa quant vem fer condicionament.
Laia Ayala ha dit…
Jo tambè sóc de 4t.
La Kira i la Xispis són molt mones. M'encanten!!!
Jo també voldria tenir al menys un animal a classe.
El cuidariem molt bé entre tots com fan els companys de 3r.
Unknown ha dit…

el pol ha dit...
la que magrada mes es la kira
IVAN HONTECILLAS ha dit…
las fotos es com si digesin que os va quedar molt xulu i la kira es molt guapa
POL DURAN ha dit…
EL Pol ha dit...
la que m´agrada mes és la Kira
Paula 4a ha dit…
Jo vaig a cuart pero m'aigues agradar estat allà per fer tot lo que veu fer !