DIVISIONS PER DUES XIFRES

Estem treballant les divisions de dues xifres.
Al principi ens  les ensenyaven amb vídeos i quan en vam aprendre les fèiem a la pissarra un per un.
Als companys que els hi costa més els hi donem dos consells: abans de dividir us heu de aprendre totes les taules de multiplicar i  demanar a una persona si li pot donar un cop de mà.
La Montse i l’Anna són molt bones professores perquè ens han ensenyat  a dividir molt bé. Sense elles no ho hauríem aconseguit.
GRÀCIES!!!

Laia Ayala 4tB i Marian Victoria 4tA

Comentaris

Alba Peral ha dit…
Es veritat que la Montse i l'Anna ens han ensenyat molt.
Bruna Fitó 4tA ha dit…
A mi em va costar una mica apendre a fer-la però a poc a poc l'he anant fent més bé.

ara ja em surt!!!!!
tararot ha dit…
Gràcies a vosaltres podré aprendre de divisions de dues xifres !
Javier ha dit…
La Laia i la Marian Victoria tenen molta raó. Jo he vist que ha 4tB ho fem ven bé tots.
Alba Peral ha dit…
Hola,soc la Alba Peral i jo estic d'ecord de lo que diuen la laia Ayala i la Marian Victoria.
Anònim ha dit…
Hola soc la Nirmin o a mi al Príncipe amb costava pro después e agafat la práctica grasies Montse i Anna.
Alba Belmonte ha dit…
Les dibisions de dues xifres costen una mica pero qun pilles el ritma són super facils.
Ja bureu,sort!!!!!
Jana Capdevila Rodríguez ha dit…
Gracies als videos i a tot això ja se fer molt be les divisions de dues xifres!!
SAM 4B ha dit…
Hola sòc el Sam, a mi em van costar de ferles una mica al principi però despres ja eren molt Fàcils . Adeuuuu!!!!!
Anònim ha dit…
Si, aquests conells són molt útils. A mi em va costar una mica aprendre pero ho vaig aconseguir.
Marian Victoria 4tA
Anònim ha dit…
m'encanten!!!
Carla Bataller ha dit…
Ens ho eu ensanyat molt be!
Judit Altimira ha dit…
jo estic dacord amb la Laia i la Marian Victoria de que la Montse i l'Anna ens agin ensenyat tant.Gràcies Montse i Anna.
Laia Ayala ha dit…
Encara que siguin una mica difícils al principi, quan les aprens a fer són com un joc!
Oriol ha dit…
A mi ma costat pero si tesforses la cosa cambia
yassir ayach ha dit…
e epres a fer divisions de dues xifres
sergi ha dit…
Jo crec que la Montse i l'Anna
són molt bones professores perquè ens ensenyen molt bé.
Noa ha dit…
Al principi amb costaven molt les divisions per dues xifres però
després ja vaig pillar el truc hi les vaig saber fer.
NISRIN ha dit…
soc la NISRIN,primer en intentar fer les divisions semblava inpossible,pero amb una mica de practica,ja n´en saps.
Abril P. ha dit…
Gràcies a la Montserrat i a l'Anna ja en sé bastant!!! Però al principi em va costar molt perquè no hu entenia!!!
joel.f.r ha dit…
la sortida a la torre santa caterina va ser molt divertida però quan no penjaven les nostres caixes-niu era una mica avorrida.
joel.f.r ha dit…
tinc moltes ganes de anar a les colonies.
Joan Machado ha dit…

Gràcies a això he aprés molt més de fer divisions!