SORTIDA CAIXES-NIU I TORRE SANTA CATERINA


Tots els alumnes de Cicle Mitjà, el dilluns 13 de març,  vam anar a penjar les caixes-niu que haviem fet amb el Vicente, avi de la Senda.
Vam triar el tram de l’Anella Verda de Manresa que queda prop del Congost.
Quan vam acabar de penjar les caixes-niu, ens vam acomiadar del Vicente i  ens vam dirigir cap a la Torre Santa Caterina. En arribar a dalt, vam dinar i jugar una bona estona. També vam estar mirant les magnifiques vistes de Manresa.
Ens va fer un dia fantàstic i ens ho vam passar molt bé.


                     Hussein i Judit, 4t B.



Comentaris

Joel 3B ha dit…
Hola no vaic poder amar semblaba divertit.
Anònim ha dit…

Ens ho vam passar molt bè! Els ocells estaran molt contents :)



Marcos 3rB
Alba Peral ha dit…
Hola soc Alba Peral i jo ho vaig pasar genial i espero que 3B,3A,4B i 4A s'ho hagin passat igual.
Nirmin ha dit…
Hola sóc la Nirmin va ser molt divertir li vui donar gracies, al avi de la Senda.
Astrid ha dit…
Hola,sóc l'Astrid de 4t A el que em va agradar més va ser les vistes des de la torre de Santa Caterina, però la excursió en general va ser divertidissima!!!
DOA ha dit…
HOLA lascursio a sigut molt diBerida i ¡MAagradat molt
Anònim ha dit…
Em va agradar molt anar a penjar les caixes-niu, i també em va agradar anar a la Torre Santa Caterina. Va ser una experiència molt maca!
Marian Victoria 4tA
Laia Pintó ha dit…
Em va agradar molt fer les caixes niu, veure com el Vicente les penjava i tot i que ens vam cansar una mica també em va agradar molt fer la excursió a la torre Santa Caterina però sobretot... PODER JUGAR!
ALBA B ha dit…
Va ser super dibertit i amb uns plismatics es veia tot!!!!!!
Unknown ha dit…
hola soc la ivet mo vaig passar molt be
ELSA BOSCH ha dit…
VA SER SUPER GUAI PERO QUAN VAIG ARRIBAR A CASA EM FEIEN MOLT MAL ELS PEUS I LES CAMES DE TANT CAMINAR.
Bruna Portet ha dit…
Va ser una molt bona experiència dels ocells i les caixes niu.
Raquel ha dit…


Hola

Sóc la Raquel , em va agradar molt pujar a la torre St. Caterina i veure com penjaven el nius. Va ser molt xulo!!!!

Laia Ayala ha dit…
L'excursió em va encantar i m'agraden molt les fotos.
Oriol ha dit…
Hola soc ľOriol jo mo vaig Passar molt be i espero que vos al tres tambe . Dono les gracias al bicente.
Gerard Benito Canellas ha dit…



Va ser molt xulo i diertit anar a la Torre Santa Catarina.

Jo no hem baig cansar.baig recordar el primer dia que hi baig anar i era diferent
POL DURAN ha dit…
Hola
soc el Pol no vaig anar a aquesta sortida a les caixes niu.
m´hagues agradat anar-hi
Paula ha dit…
Em va agradar molt la excursio pero vem arribar mol caansats
NISRIN ha dit…
Hola soc la NISRIN ha sigut un dia molt divertit espero que els demas alumnes ho hangin gaudit com jo .
Òscar 3r. B ha dit…

Ens ho varem passar molt bé a l'excursió i van quedar molt xules les caixes niu!