17 de jul. 2017

El Whatsapp de la Kira i la Xispis


17 comentaris:

Eol Serra ha dit...

Em sembla genial que feu un Whatssap de la Kira i la Piscis i es nota que feu cacogràfic perquè no heu fet cap falta d'ortografia

Jose Ant. Serra ha dit...

Upsss!!!! Em sembla que l'Eol a clicak alguna tecla que no tocava i enlloc de posar Xispis se li ha escapat Piscis, ja ja ja ja

Anònim ha dit...

Soc el Genís. Tinc moltes ganes de veure la Kira i la Xispis. Bon estiu a tots

Xènia Budia ha dit...

Hola Kira i Xispis!! Espero que estigeu disfrutant molt de les vacances. Jo les estic disfrutant molt espero que vosaltres també!!

Paula ha dit...

M'ha fet molt riure😆😆😆

Paula Anting ha dit...

M'ha fet molt riure😆😆😆

Queralt ha dit...

hola es veritat deuen a ver estudiat cacografic

Clàudia ha dit...


Hola Xispis i Kira!
M'agrada molt que parleu per Whatsapp i que us expliqueu que feu a l'estiu. Jo m'ho passo molt bé i espero que vosltres també. Fins aviat. Bye bye.
Clàudia.

Paula Anting de 3rB ha dit...

A mí també em sembla be que feu un whatsap de la Kira i la Xispis

Paula Anting de 3rB ha dit...

19/8/17 Jo ara estic a casa pero falta molt poc per anarme a Cambrils

Paula 3rB ha dit...

M'ha fet molt riure

Martina Riera ha dit...

Carai la Kira i la Xispis que modernes!!! Tinc moltes ganes de veure-les!!!! Un petó!!!

Arnau Mateo ha dit...

Hola Kira i Xispis veig que ho esteu passant molt bé.
Jo també estic passant unes bones vacanses d'estiu.
He anat a Calafell, a la pisina, al país vasc i a la manifestació contra el terrorisme a Barcelona.

Martina Riera ha dit...

Tinc moltes ganes de que arribi el dia 12!!!💋😊😊😊

Isaac ha dit...

Hola Kira i Xispis, estic esparant que comenci el curs ja per torna-rvos a veure una forta abracada!!!









silvia graell ha dit...

Hola soc en Cassià,
Tinc ganes de torna a escola per veure la Xispis pero per altra bande em fa mandra per fer deures !!!

joana ha dit...

si a fet molta gracia la conbersacio de la kira i la xispis i es veritat fa molta calor