Estem de vacances!

Ja fa uns dies que hem començat les vacances de l'escola i estem segures que ja heu fet moltíssimes coses que de ben segur que teniu ganes d'explicar. Aprofiteu els comentaris d'aquesta notícia per a posar-nos a tots al dia de les vostres aventures i desventures d'estiu!
Nosaltres no hem parat... hem aprofitat per fer unes divertides classes de cuina creativa en equip....
La Kira i la Xispis van amb nosaltres a tot arreu i tampoc sembla que ho estiguin passant gens malament......la Kira està millorant en la quantitat de passes diàries i la Xispis ja ha començat els deures d'estiu tastant aliments nous per ella!


...i vosaltres? què heu fet?

Expliqueu a la Xispis, la Kira, l'Alba i la Montse amb què heu anat invertint les hores d'aquest estiu en els comentaris d'aquesta notícia!


Comentaris

Xènia Budia ha dit…
Hola, jo vaig estar a la parcela amb els meus avis,també vaig anar amb el meu pare al camping del Port de la Selva i amb la mare a Madrid amb la seva família. En resum, he tingut unes vacances estupendes!
Queralt 4tB ha dit…
Hola a tots,
Aquestes vacances m'ho he passat molt bé hem anat a molts llocs: al Zoo dels Pirineus a veure i tocar animals, a Rasos de Peguera i a la Font Negra amb els avis, a Oliana que es on va néixer la meva iaia amb tota la família i després a la platja d'Ogern i ens vam banyar tots, a un hotel que tenia un parc aquàtic de Malgrat de Mar i també a Tossa de Mar, allà ens vam trobar amb el Marc Ribas de TV3, vam anar amb vaixell del fons de vidre i a la nit vam pujar a un trenet que ens va fer una volta per la ciutat.
Unknown ha dit…
Hola jo vaig anar a un poble de Granada (Ximeneas), Carcason un poble del sud de Franca, Calafell i a Sevilla a veure el camp del Betis i del Sevilla.També vam agafar un conill i una gata, al conill li em ficat de nom Cronos i la gata Coco.Jo ja tinc ganes de tornar a l'escola.
Paula A ha dit…
Hola jo e anat a un camping de Cambrils es diu Cambrils park es un camping amb 3 piscines ,1 platja artificial i a una piscina hi ha un escenari a dintre on hi fan festes cada día. Tambè hi ha una cafeteria,un spa,una pista de basket ,una de fútbol ,una de boley,una de tenis un mini golf, colchonetas elásticas,4 restaurants,una sala de jocs etc