Rodolins a 3r

A les classes de 3r cada cop en sabem més de fer rodolins!
Fins i tot ens hem atrevit a fer unes històries explicades totalment amb rodolins...
A veure què us semblen!

UNA HISTÒRIA AMB RODOLINS - 3A

Un dia, amb molta emoció, 
vam anar tots d’excursió.

Anàvem a Barcelona
a passar una bona estona

visitant els animals
que estudiem a Naturals.

A l’autobús anàvem cantant
i en els túnels tots cridant.

Al zoo volíem anar
per els animals visitar.

Vam veure que a l’entrada
hi havia una noia enfadada.

Vam decidir esmorzar
una mica abans d’entrar.

En el moment d’entrar
tots ens vam emocionar.

Hi havia molts animals,
alguns baixos i alguns alts.

Vam veure una tortuga
que era molt poruga.

I també un elefant
tan gran com un gegant.

Vam veure un lleó
i tots teníem por.

Hi havia un camaleó
que canviava de color.

Foques, óssos, un pingüí
i un falcó pelegrí.

Va arribar el moment de marxar
i al cole havíem de tornar.

Va ser un excursió molt divertida
que recordarem tota la vida. 



UNA HISTÒRIA AMB RODOLINS - 3B

Ara només penso a jugar
però de gran hauré de treballar.

Hi ha molts oficis per triar
però jo no sé quin agafar.

Si jo fos un policia
treballaria tot el dia.

Si fos joier, als meus tallers,
guanyaria molts diners.

Podria ser informàtic
i treballar dalt d’un àtic.

Si jo fos música o mestra
crearia una orquestra.

Si jo fos un bon taxista
conduiria per l’autopista.

Podria ser pintor, bomber,
porter, jutge o camioner.

O ciclista o periodista,
miner, forner o humorista.

Si fos una ballarina
em posaria molta purpurina.

Si jo fos fruiter o fruitera
vendria una poma i una pera.

I si fos entrenadora
treballaria tota l’hora.

Si fos un bon arquitecte
faria la casa ben recta.

Podria ser massatgista,
electricista o dentista.

De moment seguiré pensant
per quan sigui més gran.

Llavors ho decidiré
i espero que em surti bé.

Comentaris